4/12

Ministerstvo zdravotníctva SR

Za ukážkový prístup štátnej inštitúcie k sociálnym médiám v pandemickej dobe, ktorý prináša jasné fakty, vysvetlenia, odporúčania a posúva tak komunikáciu na vyššiu úroveň.

Víťaz Ceny SDGs 2021

Kategória Mediálna kampaň

V súvislosti s pandémiou a očkovaním sa na sociálnych sieťach čoraz častejšie objavovali rôzne dezinformácie a hoaxy, ktoré majú priamy dopad na zdravie a životy ľudí. Ministerstvo zdravotníctva preto v roku 2020 pristúpilo k inovovaniu svojej online komunikácie a zmene celkovej stratégie. S pomocou Jakuba Godu, publicistu a odborníka na dezinformácie, začalo proaktívne komunikovať na sociálnych sieťach a prostredníctvom atraktívnych grafických vzuálov či videí pravidelne vysvetľovať témy súvisiace s pandémiou či očkovaním. Len cez kampane na Facebooku sa ministerstvu podarilo priviesť do čakárne na očkovanie 150 000 ľudí.